DUYURU!

DUYURU!

06 Temmuz 2020, Pazartesi 222

 

Üzerinde ödünç kitap bulunan tüm kullanıcılarımızın kitap ödünç süreleri 1 Ekim 2020 tarihine kadar uzatılmıştır. (2020 yılı Mart ayı içinde ödünç alınan ve pandemi nedeni ile iade edilemeyen hiçbir yayın için belirtilen tarihe kadar gecikme ücreti alınmayacaktır.) İlişik kesme durumunuz bulunmuyorsa en geç bu tarihe kadar kitap iadesinde bulunabilirsiniz. Konuyla ilgili güncel duyurularımızı takip etmenizi rica ederiz.

 

Kütüphane ile ilişiği kesilecek kullanıcılarımızın:

Üzerinde ödünç kitap bulunuyorsa;  öncelikle kitabı kütüphanemize ulaştırmaları gerekmektedir. Artvin dışında bulunan kullanıcılarımız, kitapları posta yoluyla bizlere ulaştırabilirler. (***Lütfen kitapları göndermeden önce süreçle ilgili olarak, 0466 215 10 00' dan sonra dahili (45 04) veya (45 10) numaralı telefonları arayarak ilgili personelden detaylı bilgi alınız.)

 

Kitap gecikme borcu bulunuyorsa; gecikme ücretinin, aşağıda bilgileri verilen banka hesabına (internet bankacılığıyla, ATM'den veya banka şubesinden) kullanıcının kendi  T.C. kimlik numarası veya öğrenci numarası belirtilerek yatırılması ve alınan dekontla birlikte kütüphanemize başvurulması gerekmektedir. (Artvin dışında bulunan kullanıcılarımız, alacakları dekontu library@artvin.edu.tr adresine e-posta yoluyla veya 0466 215 10 49 numaralı hattımıza fax yoluyla gönderebilirler.) Süreçle ilgili olarak, 0466 215 10 00' dan sonra dahili (45 04) veya (45 10) numaralı telefonları arayarak ilgili personelden detaylı bilgi alabilirsiniz.

Banka Hesap IBAN Numarası: Ziraat Bankası Artvin Şubesi TR130001000148483763635003

 

Detaylı Bilgi ve Önerileriniz için:

Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı

Tel: 04662151021  Dahili Tel: 45 00 mail: library@artvin.edu.tr / muhammetkizil@artvin.edu.tr